به تبلیغ برتر خوش آمدید

معرفی مدل های مختلف کولرگازی 30000 گری

برند محبوب گری یکی از کمپانی های معتبر جهانی است که انواع محصولات و دستگاه های تهویه مطبوع هوا را در مدل ها و قابلیت های متنوع به بازار عرضه می کند و کولرگازی 30000 گری با قابلیت سرمایش و گرمایش محیط یکی از دستگاه های تهویه مطبوع هوا است که طرفداران بیشماری در بازارهای جهانی دارد. این سیستم با ویژگی های ساختاری و کاربردی مختلف برای انواع محیط های مسکونی، اداری و تجاری مناسب بوده و در مدل های کولر TOWER-J36H3 گری و اسپلیت مدل S4 MATIC-J30H1 نیز به بازار عرضه می شود.

بنابراین با وجود انواع مدل های کولرگازی 30000 گری می توانید از این سیستم در محیط های مختلف استفاده کنید؛ اما توجه داشته باشید که استفاده از سیستم های تهویه هوا باید طبق متراژ محیط انجام شود، یعنی شما باید با توجه به متراژ محیط از کولرها و سیستم ها با ظرفیت های مختلف استفاده کنید که در این زمینه کولر گازی 30000 گری در ظرفیت 30000Btu/hr  ارائه شده و برای محیط هایی با متراژ کمتر از 75 متر مربع مناسب می باشد.

کولرگازی 30000 گری در مدل های TOWER-J36H3 گری و اسپلیت مدل S4 MATIC-J30H1 ارائه می شود و این یعنی می توان از انواع مدل های این سیستم تهویه در اقلیم های مختلف و با قابلیت نصب دیواری یا اسپلیت های ایستاده به راحتی استفاده کرد. مدل های مختلف این سیستم تهویه از نظر ویژگی های ساختاری و عملکردی تمایزاتی با یکدیگر دارند؛ اما با این حال ویژگی مشترک آن ها ظرفیت     30000Btu/hr  می باشد که در تمامی مدل ها یکسان انتخاب شده تا این سیستم برای متراژهای زیر 75 متر مربع مناسب باشد.

از جمله ویژگی های ساختاری و کاربردی کولرگازی گری 30000 می توان به کاربرد کمپرسور اسکرول، ایمنی بالا در تنظیم خودکار عملکرد دستگاه، استفاده از صفحه نمایش دیجیتال، عملکرد اتوماتیک دستگاه، قابلیت تنظیم دمای هوای گرم و سرد محیط و سایر قابلیت های منحصر به فرد این سیستم تهویه اشاره کرد که در این میان کاربرد کمپرسور اسکرول در ساختار این کولر گازی یکی از مهم ترین ویژگی های ساختاری آن در نحوه عملکرد اتوماتیک دستگاه می باشد.

برای خرید این کولرگازی می توانید از نمایندگی های معتبر گری خرید کنید که در این زمینه خرید از فروشگاه اینترنتی کولرگازی می تواند یک راهکار مناسب و ایده آل باشد، چرا که شما با مراجعه به سایت گری بگیر می توانید به راحتی کولرگازی گری را در ظرفیت 30000 با ضمانت نامه معتبر از این نمایندگی آنلاین خریداری کرده و بدون مراجعه به فروشگاه و در کمترین زمان ممکن سیستم تهویه خریداری شده خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

مشخصات فنی و کاربردی انواع مدل های کولرگازی 30000 گری

کولرگازی 30000 گری یک دستگاه تهویه هوای مطبوع بسیار مناسب برای محیط های 75 متری است که در مدل های مختلف با قابلیت نصب دیواری و اسپلیت ایستاده به بازار عرضه می شود و شما می توانید از این سیستم در اقلیم های مختلف آب و هوایی به منظور تامین هوای سرد و گرم انواع محیط های مسکونی و تجاری استفاده کنید.

از جمله مشخصات فنی که در خصوص انواع مدل های کولرگازی 30000 گری باید بدانید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظرفیت کولر برابر 30000 But/hr
  • مناسب برای محیط هایی با متراژ کمتر از 75 متر مربع
  • استفاده از کمپرسور اسکرول
  • قابلیت تنظیم خودکار دستگاه
  • مقاوم در برابر جریان های مختلف
  • ایمنی بالای دستگاه در برابر عوامل و حوادث غیرمترقبه
  • قابلیت نصب دیواری و اسپلیت
  • کاربردی سیستم اینورتر در ساختار دستگاه و کاهش چشمگیر صدای دستگاه در حین کار
  • قابلیت تنظیم سرعت دستگاه در سه حالت
  • تنظیم جریان هوا
  • استفاده از گاز مبرد R410
  • بهینه سازی مصرف انرژی