به تبلیغ برتر خوش آمدید

معرفی بهترین قالیشویی ها

این روز ها و مخصوصا در هنگام عید نیاز مردم به خدماتی مثل قالیشویی ها بیش تر از همیشه خواهد شد . بنابراین باید به دنبال یک قالیشویی خوب بود تا هنگامی که فرش های خود را به ان ها می سپاریم آن ها را بر اساس مقررات خاص بشویند و به بافت فرش و یا رنگ آن تغییری آسیبی وارد نکنند. این نکته درباره ی قالی شویی ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد چرا که فرش ها از آن دسته از وسایل ارزشمند و گران قیمت می باشند و اسیب وارد شدن به آنها می تواند برای ما بسیار پر هزینه باشد. علاوه بر این ها ریشه ی فرش ها در طی فرآیند قالیشویی نباید با مواد برخورد داشته باشند. بنابر این زمانی که می خواهید برای شستن فرش های خود اقدام کنید حتما در انتخاب قالیشویی مورد نظرتان دقت کنید.  سایت معتبر قالیشویی ها می تواند در این زمینه به شما بسیار کمک کند.

ریشه دوزی تضمینی فرش در قالیشویی ها

معمولا این عمل ریشه دوزی را همه ی فرش فروشی ها انجام می دادند. اما امروزه فقط یک سری از فرش فروشی ها این کار را بر عهده دارند. ریشه دوزی تضمینی فرش بسیار مهم است چرا که جلوه ها و زیبایی فرش به ریشه های آن است و باید بسیار با دقت و با ظریف کاری بسیار بالایی انجام شود.

ریشه دوزی یکی مهم ترین قسمت ها است که در زیبایی فرش بسیار تاثیر گذار می باشد و به روش های زیر انجام می شود:

1 – ریشه دوزی به روش متصل : در این روش کاری که انجام می دهند این است که ریشه ی آن قالی را تا آخر می برند سپس با استفاده از رج شمار ها و چله های مناسب آن ریشه ها را به قالی وصل می کنند.

2 – ریشه دوزی به روش بطلمه : این روش از ریشه دوزی ها بیشتر در فرش هایی به کار برده میشوند که بافت فرش خیلی سفت است و سوزن در آن وارد نمی شود.

3 – ریشه دوزی به روش مغزی: قالی را با استفاده از مورد های زیر آماده می کنند:

  • تخته های شیب دار
  • سوزن های متناسب با قالی
  • نخ های مخصوص برای ریشه دوزی
  • دم باریک
  • درفش و میخ و چکش

مبل شویی در بهترین قالیشویی ها

مبل ها نیز مثل فرش ها جزو آن دسته از وسیله های ارزشمند و گران قیمت می باشد و باید توجه کرد که زمانی که می خواهیم برای شستن آن ها اقدام کنیم باید در انتخاب نوع مبل شویی بسیار دقت کنیم تا از آسیب رساندن به این وسیله ها جلوگیری شود. برای تمیز کردن مبلمان معمولا از دستگاه های خاص و پیشرفته استفاده می کنند تا آسیبی به آنها وارد نشود. دقت داشته باشید که رویه های مبل ها بسیار متنوع است از اینرو قبل از شست و شوی آنها باید دقت کنید که روشی برای شست و شو انتخاب شود که به رویه مبل آسیبی وارد نکند. پیشنهاد میکنیم حداقل سالی یکبار مبل های خود را به مبل شویی بسپارید تا لکه های آن زودتر پاک شود