به تبلیغ برتر خوش آمدید

نحوه کار اسپلیت با ظرفیت های متفاوت

نحوه کار اسپلیت با ظرفیت های متفاوت »

اسپلیت ها در ظرفیت های متفاوتی قابل تهیه هستند، ظرفیت این اسپلیت یا کولرگازی ها باعث می شود تا شما به بازدهی مورد انتظار خود برسید و بتوانید با توجه به کاربری خود از بین آن ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. به همین دلیل است که به شما می گوییم که اگر می خواهید نحوه کار اسپلیت با ظرفیت های متفاوت را بدانید، حتماً این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

به طور کلی طرز کار بخش سرمایشی کولرگازی را می توان به 3 مرحله تقسیم کرد که آن ها را در ادامه به اختصار برای شما آورده ایم، لازم است آن ها را درک کرده تا مثلا در خرید کولر­گازی 12 هزار ارزان بتوانید بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید و همچنین به بهترین شکل از کولر خود مراقبت کنید تا عمر طولانی تری داشته باشد.

  • سیستم تبرید دمای محیط را که گرم می باشد دریافت می کند.
  • پس از جذب دمای گرم، این دما داخل اسپلیت شده و دمای خنک داخل اسپلیت خارج می شود.
  • دمای گرم دریافت شده درون اسپلیت خنک شده و در صورت دریافت دوباره­ی دمای گرم با آن جابه جا خواهد شد.

این مسیر که کولرگازی طی می کند توسط دستگاه سرد کننده انجام شده و سرد کردن هوای گرم دریافت شده نیز توسط سیستم سردکنندگی انجام می شود.

اگر مقالات ما در مورد ظرفیت های کولرگازی را مطالعه کرده باشید، متوجه خواهید بود که در صورت استفاده از اسپلیت هجده هزار در اتاق 75 متری، به دستگاه شما فشار زیادی وارد خواهد شد. همانطور که بیان کردیم، کار کولرگازی از طریق دریافت هوایی با دمای نامناسب و تبدیل و تغییر آن به دمایی دیگر است پس زمانی که ظرفیت اسپلیت هجده هزار شما (BTU) شما نهایتاً 45 متر مربع است اما اتاق فعلی 75متر است، در اصل کولر باید نزدیک به دوبرابر فعالیت داشته باشد، پس رسیدن به دمای مطلوب برای آن کاری دشوارتر می باشد.

نتیجه این عدم تطابق با محیط این است که به دلیل کار زیاد و خارج از استاندارد، کولر دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر و... خواهد داشت. پس در زمان خرید توجه کنید و فقط توجه نکنید که مثلا کولرگازی 9000 پیدا کرده اید بلکه به نیاز خود و استانداردها نیز دقت داشته باشید.

تیم فروش، فنی و پشتیبانی Coolergazy.com همیشه در کنار شماست تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید، نیازی نیست نگران باشید چون این حرفه تخصصی ماست و همه روزه با افرادی با نیازهای متفاوت کار می کنیم. در صورت نیاز شما به کولرگازی نه هزار ارزان قیمت ما به شما کولر­گازی 12 هزار ارزان را پیشنهاد نمی کنیم زیرا اولویت ما ایجاد ارزش برند خود و خدمات با کیفیت و معتبر به شما مشتریان عزیز است.

لازم به ذکر است که اسپلیت ها در طرح های مختلفی اعم از دیواری، داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی، ایستاده، سقفی زمینی و کاستی وجود دارند. اگر با انواع این کولرگازی ها آشنایی ندارید و این اشکال برای شما ناآشناست حتما در سایت coolergazy و در بخش محصولات به انواع این محصولات نگاهی بیاندازید.